9 януари 2016 г.

жажда

аз съм създател и разрушител....... аз не просто си играя с животите ви........................ аз СЪМ ти и той и тя и всички вас............. и няма смисъл в нищо, което правя, защото всичко е безсмислено................ има само ЖАЖДА.......... жажда която нищо не може да утоли........... и аз не мога да спра......... аз ще те погълна........ и теб и приятелите ти........ и враговете ти.......... защото ти не можеш да ми устоиш............ защото не искаш............ защото аз съм по-силна........... аз съм наркотикът във вените ти който те убива и съсипва.......... но ти не можеш да не го вземаш............ ти ще направиш всичко за следващата доза............ ще лазиш на колене, ще крадеш насилваш убиваш ще си разрежеш вените защото не можеш да понесеш ГЛАДА ще се молиш да те убия и ще искаш да умреш...... но аз няма да ти позволя.......... не ми трябваш ти............ не си ми нужен.......... но аз ще те погълна.......... ще забия ноктите си в сърцето ти и ще изсмуча оттам душата ти........ ти ще ми дадеш всичко което имаш............ ще убиеш всички които имат значение за теб за да ми поднесеш още туптящите им сърца............ само за една моя усмивка.....  а аз ще те стъпча........... ще прекърша духа ти.......... ще разруша мечтите ти и когато вече от теб не е останало нищо, когато си една празна шушулка.......... тогава ще ти покажа душата си............ тогава ще те оставя да влезеш в мен, утробата ми ще те приеме, мокра, топла и чакаща............ готов ли си? Какво чакаш още?

Няма коментари:

Публикуване на коментар