12 декември 2021 г.

ПО IMAGINE DRAGONS - BAD LIAR

Здравей, мила моя,
бе тежка година,
но щастието гони
листа от гнили клони
в райските градини,
откъдето Той е!


Погледни ме във очите,
и кажи ми какво виждаш.
Ще се слеят ли съдбите,
или в твойте няма нищо?


Бих искал да те излъжа,
искам да избягам от това,
но повече не издържам.
Бих казал грешните слова,
но аз

съм лош лъжец!
съм лош лъжец!

сега знаеш,
сега знаеш...

аз съм лош лъжец!
аз съм лош лъжец!

сега знаеш,
свободна си да си тръгнеш...



Нима всички мои мечти
не струват и стотинка?
И щастието присъства,
само в диамантен пръстен,
взет сякаш от картинка...
Това от мен ли искаш ти?


Погледни ме във очите,
и кажи ми какво виждаш.
Ще се слеят ли съдбите,
или в твойте няма нищо?


Бих искал да те излъжа,
искам да избягам от това,
но повече не издържам.
Бих казал грешните слова,
но аз

съм лош лъжец!
съм лош лъжец!

сега знаеш,
сега знаеш...

аз съм лош лъжец!
аз съм лош лъжец!

сега знаеш,
свободна си да си тръгнеш

Няма коментари:

Публикуване на коментар