8 март 2016 г.

Обичам жените

Жена.
Какво да кажа аз
за теб?
Тъй тих е моят глас
сред поетите големи.
Както казал е Вапцаров
ще го напиша просто и честно:
Жена.
Ти за мен си чудо,
магесница, пленяваща сърца...
ти за мен си огън,
разгарящ пламъци в гърдите...
ти за мен си болка,
която пречиства мръсотията на този свят...
ти за мен си жажда,
която се усилва колкото повече те изпивам...
ти за мен си Красота,
която храни душите на всички хора...
ти за мен си наркотик,
който ме кара да искам още и още...

И знам, не казвам нищо ново аз,
и зная, тих е, тих е моят глас,
но с риск да се повторя:
Аз обичам жените -
когато стават сутрин
разрошени и сънени;
когато бързат за работа
костюмирани и делови;
когато плачат в някой ъгъл
заради някой боклук,
който не ги заслужава...
Обичам жените,
и млади, и стари,
и силни, и слаби
и нежни, и люти,
И ще обичам жените
от днес
до последните
до последните си няколко минути.

Няма коментари:

Публикуване на коментар