31 август 2014 г.

Труман



След серия мутации в човешкия мозък в продължение на стотици години, се раждат телепатите. Те създават световна мрежа, която предшества интернет. Постепенно те създават училища и университети, свързани с тази мрежа, предавайки на останалите мутанти опит и готови мисловни конфигурации, с което ученето става 1000 пъти по-бързо.

2094. След продължителни войни между хора и мутанти, телепатите решават, че човешката раса е готова за този дар и разширяват мрежата, свързвайки я с всяко човешко съзнание. Настава хаос. Срутва се политиката, дипломацията, световната икономика, започват опустошителни войни. Хиляди хора полудяват.
Неприкосновеността на мислите изчезва, за часове всички крадци, убийци и изнасилвачи биват заловени и неутрализирани, но и хиляди семейства биват разбити. Сред обществото на телепатите настава смут. Съдбата на човечеството е на карта. Няма връщане назад. Трябва да се измисли решение на проблема.

Аз съм това решение. Моето име е Труман. Преди десетки години е имало подобен филм, който лично аз не съм гледал... поне не директно от лента, а от съзнанието на приятели. Наскоро цялото човешко знание беше прехвърлено на СЪРВЪРИТЕ - телепати с изключително мощни съзнания, които складират в тях мисловните конфигурации на хиляди велики хора, както и целия човешки интернет. Какво съм аз?

Аз съм отворено съзнание.

Моята душа е свързана с матрица, която отива директно към всяко едно човешко съзнание, което не може да се справи с натоварването. Те виждат директно в душата ми всичко, което се случва във всеки един миг, а аз от своя страна имам достъп до техните мисли. Аз нямам какво да крия. Душата ми винаги е била чиста, още откакто се родих. Никога не съм изпитвал злоба, завист или омраза. Затова СЪВЕТЪТ ме избра. Попитаха ме дали искам да поема това бреме и аз се съгласих. За мен това не е бреме. През целия си живот съм искал да помагам на хората, но никога не съм успявал. Досега. Сега здравият разум на милиони хора се крепи на връзката с мен. Връзката не ми пречи да си живея живота ни най-малко. Тя е мисловна, тъй че по мен няма кабели, не се намирам в изолирано помещение. Аз съм сред вас. Може би сме се разминавали на улицата. Точно както с телепатите, в продължение на хиляди години. СЪВЕТЪТ казва, че моето съществуване се дължи на нова мутация, която ще изведе съзнанието на хората от тъмнината и ще ни направи господари на Галактиката. Не знам дали това е така. Знам само това, което чувствам – а то е милиони души, които се борят, страдат и обичат, точно като мен.

Обичам всички вас. Наслаждавайте се на душата ми. Тя е ваша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар