23 август 2017 г.

Букет стихове за специална девойка

Не се познаваме отрано
за да е специален този стих,
бъди ти весела, засмяна
и много радвам се, че те открих!

....


Как копнея да докосна
аз твойта свята красота -
нежна теменуга росна
една сред хиляди цветя...


.....


Девойко мила и красива
допусни ме до света си
и никога не си отивай
ти защото ще те търся...



По Elize - Into your system

ти си вече в моята система
прелята там интравенозно
и не мога дъх да си поема
оплетен съм тъй виртуозно


.....



Харесвам те.
Звучи глупаво, зная.
Интересна си.
Изтъкрано вече клише.
Харесвам те.
Не знам как ме омая.
Но разтресе ти
света ми от обич лишен.



....



ах ти палаво коте
как с мен си играеш
ти стъжни ми живота
а даже не знаеш...





....


Харесваш ти хора, които
родени са с огън в душите
и той им изгаря сърцата,
оставяйки диря в Съдбата...

Дали съм от тез светли хора,
или пък напразно се боря
за няколко думи от тебе
това ще реши само Времето...



.....


мисля си за теб
няма защо да го крия
мисля си за "Ние"
дали ще бъдем се питам
но ти си тъй далеч
че разкъсана е
връзката ни
като този ритъм




.....



намерих си душа
душа ми да разбира
дори и да сгреша
тя мен да не презира
когато аз реша
пред ней да се разкрия
тя всякакви неща
спокойно да попива
тя без мнителността
на другите присъща
а е и сладка също ;)


......



о как е сладък този трепет
от приближаващата среща
дали ще си допаднем с тебе
аз питам се и друго нещо
дали ще влязат в употреба
те чувствата в сърце горещо
душата бяла като лебед
с възторг от идващата среща
о как е сладък този трепет

Няма коментари:

Публикуване на коментар