7 ноември 2012 г.

На Иван

Познаваме се с тебе от години,
в началото те мислех за гадина -
тероризираше ме постоянно,
което хич не беше ми приятно.

Сега? Не че нещо е различно.
Да ме тормозиш още ти обичаш,
но свикнах и с това аз постепенно
и вече всичко туй ти е простено.

Познаваме се с тебе от години,
но ти наскоро доста довери ми
и всичко ще остане помежду ни -
не ще повторя нийде твойте думи.

Сега? Сега те чувствам много близък -
добър приятел ли?... Така излиза.
Не зная как приемаш ти нещата,
но май че тука има пръст съдбата.

Познаваме се с тебе от години
и спомени от тях прекрасни имам.
И редом с опитите за убийство
ценя аз твойто странно шегобийство.

Макар да не владееш тъмна Сили,
ти на крачка си от лукасови Sith-и
по дух, по сила и по издръжливост,
не си и точно пример за вежливост.

Познаваме се с тебе от години...

Няма коментари:

Публикуване на коментар