1 януари 2011 г.

Новогодишно, студентско

Eто че пристига Новата година,
а аз седя във хола и си пия вино.
Наоколо гърмежи, тътен и понеже
писна ми от гюрултия, почнах аз да пия
още рано-рано вино и ракия.

Ето че пристига Новата година,
а аз седя доволно и замезвам фино.
Отляво ми конспекта, вдъхва той респект, а
отдясно ми три тухли – от формули подпухли.
Ой, съдба студентска, мъка абсулвентска!

Ето че пристига Новата година,
а аз седя и спомням миналата зима.
Взехме ний заверките, пийнахме отвертките,
и за първо полугодие, учихме що годе.
И тъй премина леко, стигнахме далеко.

Ето че пристига Новата година,
а аз седя заровен в листове до шия.
То не е електротехника, през срока непогледната.
То не е и математика, непозната ни тематика.
Измервания и проводници – изпити негодници.

Ето че пристига Новата година,
а аз седя самотен, дишам си и пия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар