8 януари 2022 г.

ЦЕНОРАЗПИС

Стиховете, които продаваме, са уникални и правата над тях се прехвърлят автоматично на купувача след трансфера на парите.


ЦЕНОРАЗПИС НА СТИХОВЕТЕ
:


- обикновено четиристишие (кръстосана, покривна, последователна рима) - 10 лв

пример:

На слънцето перчемът рус
се отразява във водата,
опитвам на шега. На вкус
солена е като сълзата!


- октава - 20 лв

пример:

музиката влива се във мене
като приливна вълна
чувствам вътре цялата вселена
както своя плод жена
в мен тупти и диша и живее
всичко живо на света
в мен и слънцето гори и грее
и е с него любовта


- октава само с една или две рими, с повторение (30 лв) и без повторение - 40 лв.

пример 1 (с една рима, с повторение):

аз жена съм
господарка на всички съблазни
аз жена съм
и далеч от утробите празни
аз жена съм
съгрешилите тежко наказвам
аз жена съм
тъй обичана колкото мразена



пример 2 (без повторение):

Запази ми нощта,
ела по тъмно.
Запали ти свещта,
додето съмне.
Но не пий любовта
с бокала пълен,
захвърли я в жарта –
да я погълне.


- по-специален по форма стих, включително вътрешна рима, асонанс, алитерация, и т.н. - цени по договаряне

пример:

ти си слънце
ти си огън във вените
с тебе сън е
всеки ден
и спасение

ти си обич
ти си пламък от залеза
нежен облак
плътта
устните - алени


- повече куплети, включително специална форма - цени по договаряне

пример:

Ръцете ти разгарят пожари,
но ти изобщо не париш...
Нима в студ ме завари?

В очите ти се раждат Вселени,
с никого несподелени...
Защо страниш от мене?

Тялото ти е олтар свещен.
Нивга то не е докосвано...
Зная, че ще дойде някой ден
да отвърнеш на въпросите!


*цените включват минимум две версии на заявения стих, с възможност за избор, или ползване на всички


**стиховете в тази публикация са авторски и са използвани с цел представяне на услугите и не подлежат на закупуване

Свържете се с мен на 

Няма коментари:

Публикуване на коментар